ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ

 

Τα τρία μυθιστορήματα μου:

 

ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ  ΤΟΝ  ΧΡΟΝΟ

 

 

 

Πρωταγωνιστής και κύριος χαρακτήρας του βιβλίου είναι ο Χρόνος. Ένας χρόνος όμως που δεν εμπεριέχεται στην συμβατική έννοια του χρόνου, δευτερόλεπτα, λεπτά, ώρες, μέρες, βδομάδες, μήνες, χρόνια, δεκαετίες, κλπ σε συνδυασμό με τον χώρο, αλλά σαν αυτόνομη οντότητα που μέσα της γεννιέται ο χώρος, και τα πλάσματα, μια άλλη ονομασία της Αιωνιότητας που είναι συνώνυμη με την Θεότητα.

Μέσα σ αυτόν τον Χρόνο πλάσματα του παρελθόντος τυχαίνει  να συναντούν τους απογόνους τους στο αύριο. Κανείς απ τους δυο δεν συνειδητοποιεί την σχέση που υπάρχει ανάμεσά τους γιατί και οι δυο είναι παιδιά κι όταν μεγαλώνουν ‘ξεχνούν’ αυτή την Θεϊκή ικανότητα που τους δίνει ο Χρόνος μιας και  την ικανότητα να τους ταξιδεύει εντός του ο Χρόνος την έχουν μόνο τα παιδιά και οι αγνές ψυχές. Αν όμως και ενώ είμαστε ενήλικοι δούμε τον Συμπαντικό Χρόνο με Σίγμα και Χι κεφαλαία να μορφοποιείται και τον αγγίξουμε τότε μπαίνουμε μέσα του και μπαίνει εντός μας, γινόμαστε Αιώνιοι αν και το σώμα σαν φθαρτό υλικό ‘πεθαίνει’.

divider 3a3

Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας είναι η Ειρήνη, αν όμως διαβάσει κανείς το βιβλίο ο αριθμός των σελίδων που αναπτύσσεται ο χαρακτήρας της δεν είναι το σωστό 2/3 που ορίζουν τα λογοτεχνικά βιβλία. Έτσι κι αλλιώς αυτοκτονεί από την πρώτη σελίδα του βιβλίου, ή μήπως τελικά δεν αυτοκτονεί; Η Ειρήνη ορμάει να πιάσει τον μορφοποιημένο Συμπαντικό Χρόνο και τα καταφέρνει, άρα περνάει στην Αιωνιότητα, άρα δεν αυτοκτονεί, άρα δεν πεθαίνει τελικά… Τελικά όμως υπήρξε η Ειρήνη ποτέ;;;;

Η Ειρήνη είναι η μοναχοκόρη του Δημήτρη Θέου και της Νανάς Δημητρίου, είναι το παιδί του επαναστάτη και του πλουσιοκόριτσου. Στην ουσία είναι το μείγμα δυο Ελληνικών ιδεολογιών. Αριστερά-πρωτοπορία-επανάσταση και Δεξιά-συντηρητισμός-παράδοση. Είναι όμως τα όρια αυτών των δυο τόσο ευδιάκριτα ή απλά μάθαμε να βάζουμε ταμπέλες δίνοντας ιδιότητες και ρόλους κατά την δική μας προσωπική θέση και κοσμοθεωρία;

Η Ειρήνη θα μπορούσε να είναι και τρίτος ρόλος γιατί ουσιαστικά πρωταγωνιστές είναι όλοι οι χαρακτήρες του βιβλίου. Ποιος έχει δικαίωμα σε μια ομάδα ανθρώπων να αυτό-χρεισθεί ο κύριος χαρακτήρας όταν ο καθ’ ένας μας ΕΙΝΑΙ πρωταγωνιστής της δικής του Ζωής. Σε μια παρέα όλοι οι ρόλοι είναι πρωταγωνιστές της δικής τους προσωπικής Ζωής και ιστορίας.

divider 3a3

Μέσα από την ιστορία των δυο οικογενειών, την σύνθεση, την ανάπτυξη και το πάντρεμα τους περνάει η επί 100 χρόνια ιστορία της Ελλάδας, ξεκινώντας από το 1880 τελειώνοντας το 1980 χωρίς όμως να πρωταγωνιστεί ο χρόνος και εδώ αναφερόμαστε στα λεπτά, μέρες, μήνες, χρόνια και όχι τον Συμπαντικό!

Γύρω υπάρχουν δεκάδες άλλοι, κάποιοι καλοί κι άλλοι λιγότερο ή και καθόλου. Κάποιοι που κουβαλούν πόνο κι άλλοι που είναι κλόουν. Αλλά πόσο σίγουροι μπορούμε να είμαστε πως ο κλόουν δεν είναι παρά μια χαζοχαρούμενη καρικατούρα; Υπάρχουν χαρακτήρες που λες ‘εγώ αυτόν τον ξέρω, το έχω δει, είναι γείτονας, είναι η θειά μου. Κι όμως δεν είναι, αλλιώς δεν θα ήταν μυθιστόρημα αλλά αυτοβιογραφία… Ή μήπως είναι;

Μήπως η θεία-Ερμιόνη, η ισχυρή γυναίκα πίσω από έναν πολιτικό-μαριονέτα που πέρασε από τα πιο συντηρητικά βουλευτικά έδρανα στα πιο σοσιαλιστικά σας θυμίζει έντονα την όλο φρου-φρου κι αρώματα κυρία βουλευτού που με την περιουσία ή το καλό όνομα της πατρικής οικογένειας της αγόρασε ο μπαμπάς της έναν φέρελπη πλην φτωχούλη δικηγοράκο για να εξασφαλίσει το κοριτσάκι του;

Μήπως η θειά η Χρύσα που ήταν άτυχη γιατί γεννήθηκε γυναίκα σε λάθος εποχή και χώρα και τα πρώτα πενήντα χρόνια της ζωής της τα έζησε σαν η κυρία του κυρίου και μετά έτσι ξαφνικά (αλλά καθόλου ξαφνικό δεν είναι τίποτα όταν έρχεται να απαιτήσει τα δικαιώματά του ο Χρόνος!) έγινε το λιοντάρι που σπάει το κλουβί σας θυμίζει κάποια γνωστή σας;

Μήπως η ίδια η συγγραφέας είναι και δεν είναι, υπάρχει και δεν υπάρχει, υπήρξε και δεν υπήρξε; Μήπως η Ειρήνη δεν υπήρξε αλλά τότε τι;;;

Παρ’ όλ’ αυτά η δομή του βιβλίου παρακολουθεί τις ιστορίες σε έναν χρόνο που κινείται ευθύγραμμα και πάνω στις έννοιες παρελθόν-παρόν-μέλλον. Αδέλφια, ξαδέλφια, συγγενείς, φίλοι, δουλάκια, πιάνα με ουρά, τα πρώτα τσιγάρα για γυναίκες, μεγάλοι έρωτες, μεγάλα μίση και μια Ειρήνη που γίνεται πίτα μέρα Πάσχα γιατί μπέρδεψε το κοκκινέλι με το ταμ-ταμ και την τρέχουν για πλύση στομάχου!

divider 3a3

Η Ειρήνη τελικά αυτοκτόνησε πηδώντας από τον έκτο όροφο για να πιάσει τον προσωπικό συμπαντικό κόσμο της που τον είδε να μορφοποιείται στο φανάρι του δρόμου.

Η Ειρήνη σκοτώθηκε, το υλικό της φθαρτό σώμα έχασε την ενέργεια που ονομάζεται Ζωή.

Η Ειρήνη ΔΕΝ πέθανε γιατί ενώθηκε με τον προσωπικό συμπαντικό της Χρόνο άρα πέρασε στην Αιωνιότητα.

Η Ειρήνη ΔΕΝ αυτοκτόνησε γιατί δεν πήρε κανένα ρίσκο πηδώντας από τον έκτο όροφο.

Η Ειρήνη ΔΕΝ πέθανε ποτέ γιατί απλά ΔΕΝ γεννήθηκε ποτέ μιας και όλοι οι ‘πρόγονοί’ της ήταν κι εκείνοι χαρακτήρες ενός μυθιστορήματος.

Τέλος, η Ειρήνη δεν μπορεί να πεθάνει γιατί απ την στιγμή που υπήρξε σαν χαρακτήρας μυθιστορήματος πέρασε στην Αιωνιότητα, τον δικό της, προσωπικό της Συμπαντικό Χρόνο!

ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ      https://evaiswriting.wordpress.com/κυνηγώντας-τον-χρόνο

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

 

large (1)

Screenshot_9

 

 

ΑΛ ΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΧΟΥΛΙΑ

 

 

 

Καλοκαίρι του εβδομήντα και η Λήδα είναι δώδεκα χρονών. Μόλις τέλειωσε την έκτη δημοτικού και έδωσε εισαγωγικές στο γυμνάσιο. Γύρω της και εντός της όλα αλλάζουν. Έρχεται αντιμέτωπη με αλήθειες και την εφηβεία σε μια Ελλάδα που απλώνει το χέρι προς την Δύση και τραγουδάει τραγούδια Ιταλικά του Αλ Μπάνο και Γαλλικά και Αμερικάνικα αλλά από την άλλη στενάζει στους θερινούς σινεμάδες με τα βάσανα της Τουρκάλας Χούλιας Κότσιγιτ.

Η Λήδα ζει σε μια Θεσσαλική πόλη, άνθρωποι δικοί της λείπουν αλλά δεν ξέρει γιατί, κανείς δεν μιλάει ξεκάθαρα για ανελευθερίες. Για πρώτη φορά συναντά Συμπαντικές έννοιες όπως Θάνατος, Αιωνιότητα, Αυτοπροσδιορισμός.

Το καλοκαίρι της μετάβασης, από παιδί γίνεται γυναίκα, τραγουδάει πολύ, χορεύει πιότερο, ερωτεύεται, με την παρέα της πάνε ποδηλατάδες στο δάσος έξω από την πόλη και περιμένει την πρώτη μέρα που θα βγει απ το κουκούλι της όμορφη πεταλούδα έτοιμη να γευτεί τους χυμούς του αύριο.

ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ    https://evaiswriting.wordpress.com/αλ-μπανο-και-χουλια

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

 

large (1)

Screenshot_9

 

 

ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗ ΕΝΤΟΣ

 

 

χρυσαφί

 

Η Δήμητρα είναι μια πετυχημένη πανεπιστημιακός και συγγραφέας που ζει ευτυχισμένη με τον άνδρα της και τα δυο παιδιά τους σε μια πόλη της Αμερικής, μέχρι που…

Η Δάφνη σπουδάζει στην Ιταλία ακολουθώντας την παράφραση του «Ω ξειν αγγέλειν πατράσι και μητράσι πως τούδε κοιμώμεθα τοις κοίνων χρήμασι ‘φαγόμενοι’»…

divider 3a3

Ένα επιστημονικό λάθος και η συνείδηση σαν εν-συναίσθηση της Δήμητρας βρίσκεται να ‘συγκατοικεί’ με της Δάφνης, εντός της δεύτερης! Το σώμα που ‘υποστεγάζεται’ η συνείδηση σαν εν-συναίσθηση είναι λάθος, η χρονολογία είναι λάθος, ο χώρος είναι λάθος, και το πιο λάθος είναι η παντελής άρνηση συνεργασίας από την πλευρά της Δάφνης που πιστεύει πως χρειάζεται επειγόντως ψυχίατρο, μιας και είναι γνωστό πως το σόι της έχει ‘θεματάκια’.

Ποιος θα ειδοποιήσει τον άνδρα της Δήμητρας πενήντα χρόνια αργότερα, εκείνο το μοιραίο πρωινό να μην κάνει την λάθος διαδρομή;

divider 3a3

Το ‘Συνεξέλιξη εντός’ δεν είναι μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας… Είναι μια ιστορία παράλληλης εξέλιξης δυο διαφορετικών χαρακτήρων που μαθαίνουν να αγαπούν η πρώτη πέρα από οριοθετημένους κόσμους και η δεύτερη τον εαυτό της.

ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ    https://evaiswriting.wordpress.com/συνεξελιξη-εντοσ

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

 

large (1)

Screenshot_9

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s